Subscribe News Feed Subscribe Comments

GAYA HIDUP KU



Ada gaya seorang atlet tak ? Atlet in the making he he he.



Cuba teka siapa ni ? Betul! Inilah my partner in life .

Inilah aktiviti yang aku lakukan sekarang pada setiap petang kalau tak pi main badminton. Aku rasa tahap kesihatan semakin baik dan tahap kecergasan makin tinggi. Kalau hari tu, aku main badminton setakat 1 set, tetapi kini dah boleh main sampai 3 hingga 4 set. Cuma nak kata 100 % cergas......belum lagi. Yang penting aku rasa makin cergas. Orang rumah pun join sekali. Jadi adalah orang yang meneman semasa berlari. Kalau tak boring lari sorang-sorang.

Kalau dulu aku terlalu kepada aktiviti sekolah seperti kawad dan melatih pasukan bola sampai lupa untuk bersenam. Menyebabkan bila bersukan aku rasa tak cergas. Aku tahu .... tapi aku tak buat apa-apa pun !

Kini sejak balik Perlis......dalam kesibukkan menjaga anak, sekolah dan pembelajaran aku di OUM......aku mencari masa bersenam. Dah jadi rutin harian....Pada member-member yang mengenali aku.....ada pesan.....mulalah bersenam. Kita masih muda dan masih panjang perjalanan kita jika diizinkan oleh Allah S.W.T. Terutamanya geng catur di SKPTM. (Tak keluar peluh la !)

P.s : Jangan marah ! Gurau Ja !
 
SHAIFUL FAIRUZ Blog | TNB